Mor i styrke

august 12, 2026 - 11:30

💪 Mor i Styrke – Kom tilbage med power

Et træningshold for mødre, der ønsker at genfinde styrken i kroppen efter graviditet og fødsel –
eller opdage en helt ny side af den. Her arbejder vi med respekt for kroppens forandringer og
med fokus på energi, styrke og selvtillid i bevægelse.

Dette er et forløb på 8 gange.


🌟 Hvad kan du forvente?

På holdet vil vi:

  • 🔥 Arbejde med funktionelle styrkeøvelser for hele kroppen

  • ❤️ Få pulsen op med effektive og sjove intervaller

  • 🏋️‍♀️ Løfte tungt – bl.a. med kettlebells – så du mærker din power

  • 🌿 Have fokus på core, bækkenbund og god teknik

Træningen tilpasses den enkelte, så både nybagte mødre og mødre længere efter fødsel kan være med.


✨ Fokus på udvikling – ikke pres

Her handler det ikke om at “komme tilbage”, men om at bevæge sig fremad – stærkere end før.
Du går herfra med:

  • sved på panden

  • styrke i kroppen

  • følelsen af: “Det her kan jeg!”

Vi afslutter altid timen med 5 minutters ro i krop og sind.


👶 Baby er velkommen

Din baby er med “on the side” og må gerne bruges som vægt/kettlebell, når det giver mening.
Efter træning er der mulighed for hyggeligt samvær – hvis du har lyst.


📌 Praktisk info

Medbring:

  • Indendørssko

  • Legetøj til din baby

  • Vandflaske